Turizmus

Autor: Roman Vajaš | 28.5.2015 o 17:49 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  148x

Turizmus stále nedosahuje úroveň, akú by si Slovensko zaslúžilo mať.  Často navštevujeme iné krajiny, aby sme obdivovali ich špecifické črty, na ktoré sú obyvatelia právom hrdí

Vylepšovať Slovensko môžeme rôznymi spôsobmi. Každý z nás si uvedomuje, v ktorých oblastiach má štát najväčšie problémy, respektíve nedostatky a čo treba konkrétne vylepšiť, aby sa životná úroveň našich občanov a kvalita jednotlivých služieb, posunula smerom dopredu. Zdravotníctvo, školstvo, či súdnictvo, sú v súčasnosti azda najzraniteľnejšie rezorty, na ktorých je v budúcnosti potrebné výrazne zapracovať.
Dlhší čas mám však pred očami aj inú problematiku, na ktorú by som sa chcel a túžil po prípadnom zvolení naplno sústrediť, pretože jej potenciál je stále nevyužitý. Každá jedna vláda ju doteraz zanedbávala a čiastočne ignorovala. V dnešnej dobe hrajú hlavnú rolu nákupno-obchodné centrá, ktorých je v našom okolí stále viac. Za posledné roky sú ľudia nimi presýtení, z miest sa vytráca zeleň a veľká časť našich bohatstiev odchádza do úzadia. Tie nám darovala samotná príroda a zatiaľ čo iné štáty sa svojimi darmi pýšia, pričom ich vedia efektívne využiť pre rozvoj krajiny, pre nás sú viac-menej nezaujímavé.
Turizmus stále nedosahuje úroveň, akú by si Slovensko zaslúžilo mať. Na našom území nájdete prekrásne oblasti, ktoré by boli nielen pre našich, ale aj zahraničných turistov veľmi atraktívne a verím, že keby sa tento potenciál využíval maximálnym možným spôsobom, môže naša krajina veľa získať. Často navštevujeme iné krajiny, aby sme obdivovali ich špecifické črty, na ktoré sú obyvatelia právom hrdí. Jedným z mojich cieľov je dostať tú národnú hrdosť aj do nás.

roman vajaš

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí.


Už ste čítali?